يمكن اضافتي لمحادثة بشرط وجود كاميرا لديك حصريا

    راسلني      Gmail    راسلني     Hotmail    راسلني    Yahoo

احساس اول مرة‏

بتاريخ 2:13 م بواسطة me lolpps


انا عندي 46 سنة ولم يسبق لي الزواج لكني ليست بنت ولم اجرب الجنس سواء مرة واحدة هي التي كانت سبب في عدم زواجي للان ولم اندم عليها من حوالي 15 سنة اتخطبت لشاب حالة المادية كويسة جدا من عائلة كبيرة ووالده رجل كبير في الدولة بعد الخطوبة بشهر تقريبا سبنا بعض لاسباب عائلية وكنت خلال فترة الخطوبة معاه تقريبا كل يوم نخرج ونروح نزور اقاربه واقاربي من اقراربة كان لديه خال تقريبا من سنه او اصغر منه عنده مرسم وانا كنت معجبة بلوحاته جدا في يوم ماشية في وسط البلد قابلتله واسف على فسخ الخطوبة وقال معلش مفيش نصيب ودعاني اذهب معه المرسم بتاعة ووعدة بان اذهب مرة اخري واتفقنا على يوم الخميس انا بابا وماما كانوا مسافرين بيشتغلوا في الخليج وانا كنت قاعدة مع جدتي ست كبيرة وفعلا ذهبت يوم الخميس المرسم بتاعة جلسنا سويا ولم يحدث اي حاجة او كتى كلام وبعد شوية جاله تليفون وقالي معش انا لازم اخرج ساعة وارجع ممكن تستني او ممكن تمشي براحتك قلت هستني ولو اتخرت اكثر من ساعة همشي قال اوك وبعد نصف ساعة كدا جاء شاب اسمر قوي البنية حتى الان لم اعرف اسمه قالي خالد فين قلت له معرفش خرج وقال هيغيب ساعة قال انت بقا المزة بتاعته قلت لا خالص دا كان خال خطيبي قال ايوة ياسر قلت ايوة قالي احسن انك فسختي الخطوبة كنتي هتعيشي عمرك كله تعبانة معاه قلت ليه دا كان انسان كويس بس هو مفيش نصيب اقترب مني كثيرا لدرجة اني حسيت جسمه كله وقال لي دا انتي اللى انسانة كويسة ولقيت نفسي من غير ما اشعر بيبوسنى بوسة حارة وانا لم اقاومه وقررها مرة تانية وبعدين قالي مش عاوزة تشوفي المرسم بتاعي قلت اوك وذهبنا الى المرسم بتاعة اول ما دخلت لقيت لوح كتير جدا كلهم لسيدات عاريات انا اتكسفت قلت له ايه دا عيب قوي الخاجات دي قلي ممكن ارسملك واحدة قلت لا قال ارسملك صورة صغير طب لوجهك وصدرك بس افتحي بس البلوزة شوية بيني صدرك قلت لا فجاء قالي علشان خاطري وهو بيقول بيفتح زراير البلوزة وقلعهالي وراح فاتح سوستة البنطالون ونزله بتاععي وبتاعه وقطع الكيلوت بتاعي وشالني ودخلني جوه وانا مش عارفة اية اللى كان مخليني ساكتة ومسلمة نفسي كدا هو بصراحة الراجل كان عجبني جدا وسالني جربتي الجنس قبل كدا قلت لا قلي يعني انا اول واحد قلت ايوة قالي انت بنت بقا قلت ايوة فقال افرشك بس بقا ونزل علي كسي وباسه وقعد يلحس فيه وانا كسمي كله بيترعش جدا جدا وبعدين مسك زبه وحط راسه على شفايف كوسي وطلعه ونزله مرتين وبعدين قالي كسك يجنن روحيت انا قلت له انا برضوا اللي كسي يجنن دانت اللي زبك يجنن اعمل تاني حكه في كسي جامد قوي قالي لو حكيته تاني هجيب وقلت له اية يعني هات ونعمل تاني انا معاك لصبح وحكه مرتين وجاب وبعدين روحنا الحمام سوا خدنا حمام سوا وخرجنا احنا الاثنين على السرير على طول وابتدنا في الثاني باسني ونزل شويو شوية على رقبتي وبزازي هراهم جدا جدا مص في الحلمات وعض فعسهم خالص وبعدين نزل على كسي اه كل ما افتكر اليوم دا اتمني يعود فرشة كتير جبت انا حوالي 3 مرات في المرة الرابعة وانا بجيب راح مدخله جامد قوي في كسي جابهم جوة وجعني قوي وامتزج اللبن بالدم وقلت له ليه عملت كدا قالي مش قادر استحمل كسك مولع بس متخفيش انا هصلح كل حاجة زعلت شوية وبعدين قلت اوك نعمل بقا واحد جوه وابتدا يدخله تاني كان بيوجعني بس وجع حلو كان هو حساس جدا جدا وكان بيدخله براحة لحد لما بقي مش بيوجعني اه كل الشراسة والهيجان كانو فيه بعد شويو من الوضع اللي انا كنت فيه تحت وهو فوق قالي تعالي نعكس الوضع هو بقا تحت وانا طلعت فوق دا الوضع دا كان مش ممكن تعبني وعجبني جدا كل شويو نغير الوضع مرة فوق ومرة تحت ومرة على الجنب وفرساوي وبعدين قالي ادخله في طيزك قلت لا بقا مش كله كدا وعدين ببص في الساعة لقتيا الساعة السابعة صباحا قلت لا انا لازم اروح قال هوصلك قلت اوك قالي انا على فكرة حبيتك وانتي بتاعتي وبعد النهاردة مش هنيك حد غيرك واتفقا على الزواج واتفقنا على مقابلات اخري حارة وبعدين وصلني ومشي ولم اقابه مرة اخري حتى الان وعلمت مت خالد انه حدث له حادث ودخل المستشفي شوية وراح حزنت عليه ولم اتزوج حتى الان بس تعبت وذكرى هذا اليوم تزيدني شوقا للجنس كلما يكرت يوم نيكي العظيم.

ردود على "احساس اول مرة‏"

أترك تعليقا

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.